Google Analytic

Monday, August 9, 2021

Discover our eResources on Pharmacy eBooks


Discover our eResources on Pharmacy eBooks


Feel free to access our eBooks collection through: http://ebook.library.uitm.edu.my/ Or on Pharmacy eBooks:
http://qr.library.uitm.edu.my/ebookfarmasi

Login to UiTM EzAccess : https://login.ezaccess.library.uitm.edu.my/login
Username : Staff and Student ID
Password : IC / Passport Number

Fou may contact our Research & Teaching Division Librarian Mr. Mohd Ismail (ismailabidin@uitm.edu.my | Mrs. Nik Zatihulwani (nikzatihulwani@uitm.edu.my

Chat With Librarian : https://ptar.uitm.edu.my/libchat/ 
 

Related Posts:

  • Tech Talk - UiTM Personalised Digital LibraryPada 20 dan 21 Disember 2022 iaitu bersamaan hari Selasa dan Rabu telah diadakan. Program ini merupakan acara tahunan perpustakaan dimana, ianya merupakan satu platform untuk Reach (bertemu dengan pelanggan) Read&nb… Read More
  • Sesi Libat Urus Perancangn Strategik Perpustkaan UiTM 2023 Pada tarikh 5 Januari 2023 bersamaan hari Khamis, telah diadakan satu sesi libat urus oleh Bahagian Dasar dan Perancangan Strategik (BDPS) bersama Jabatan Perpustakaan Digital (JPD) bagi mendapatkan pengesahan serta mak… Read More
  • Selamat Menyambut Tahun Baru 2023 Pihak Jabatan Perkhidmatan Digital mengucapkan Selamat Tahun Baru 2023 kepada seluruh warga dan pelanggan perpustakaan UiTM. Semoga kehadiran tahun baharu ini akan membawa bersamanya rahmat dan kebaikan buat kita semua … Read More
  • Collaborative Teaching JPD & Fakulti Pengurusan Maklumat Telah diadakan satu sesi pengajaran kolaboratif (Collaborative Teaching) diantara pihak PTAR dan Fakulti Pengurusan Maklumat. Pada sesi kali ini , pihak JPD telah diwakili oleh Tuan Haji Ahmad Faizar, Pustakawan Kanan, Bahagi… Read More
  • Library Open Day (LOD 2022)Bersempena dengan Library Open Day (LOD 2022), pihak Jabatan Perpustakaan Digital telah membuka booth pameran. Objektif utama booth adalah untuk memberikan informasi berkaitan perkhidmatan digital yang disediakan oleh pihak P… Read More

0 comments:

Post a Comment